Info - Vánoční jarmark + besídka pro rodiče

26.11.2015 12:42


Milí rodiče,

moc děkuji za velkou pomoc při přípravách na Vánoční jarmark - za sběr ruliček od toaletního papíru - už jich máme dostatek, ale samozřejmě můžete ještě stále nosit, pokud chcete.

Nyní mám pro vás nový úkol..:) - všichni určitě třídíte odpad, takže kdybyste mohli střádat dna od pet lahví - různých barev i velikostí, bylo by to fajn. Pet lahev by měla být uříznutá asi 1cm ode dna, abychom z nich mohli vyrobit ozdoby na stromeček.

Moc děkuji.


Zároveň také prosím o noviny - slouží nám jako podložka při malování, ale také je využijeme jako materiál - na to bychom potřebovali ideálně noviny, kde je hodně černobílého textu, tak pokuk někdo z vás čte např. Lidovky, Hospodářské noviny atd., budeme rádi, když donesete..:)


Ti, kteří by něčím chtěli přispět na Vánoční jarmark a pořád nevědí, mohou třeba upéct perníčky, cukroví, muffiny, buchtu - zkrátka cokoliv k jídlu..:)

Ale je to samozřejmě jen nápad, nemusíte vyrábět ani péci vůbec nic a bohatě stačí, když se jen zúčastníte..:)

Kdo by měl zájem, může pomoci i jinak - u stánku, kde budeme prodávat, je zapotřebí neustálý dohled dospělé osoby, která se bude starat o peníze. Já to sama asi nebudu moci zvládnout, takže jsem chtěla poprosit, zda bychom se u stánku nemohli střídat např. po 15ti minutách? Pokud máte zájem mi s tímto pomoci, dejte mi prosím vědět a já napíši předběžný harmonogram.

Moc děkuji.

Besídka pro rodiče

Pokud se nám to podaří, chtěli bychom pro vás s dětmi uspořádat Vánoční besídku, která by se konala v naší třídě. Termín by byl 17.12. první hodinu - až dvě, když zůstanete déle. Příští týden vám dám vědět, zda besídka bude - podle toho, jestli se nám podaří něco nacvičit..:)

Děkuji a přeji všem hezké předvánoční dny,

Renča